ХАРАКТЕРИСТИКИ ДВИГУНА SPARK SP200-2
Мотоцикл SPARK SP200-2 укомплектований надійним бензиновим двигуном, який забезпечує стабільну та потужну їзду як у місті, так і за його межами. Серцем мотоцикла виступає 1-циліндровий об'ємом 200 см³, що розвиває 16 к.с. та крутний момент 10 / 7500 Н·м. Двигун обладнаний класичною системою подачі пального через карбюратор, що забезпечує чітку реакцію та просте обслуговування, а також комбінованим охолодженням, що поєднує потоки повітря та мастила. Подібна конфігурація добре себе зарекомендувала в умовах змінного навантаження та тривалих поїздок.
ЗРУЧНІСТЬ ТА ЕРГОНОМІКА
Квадроцикл SPARK SP200-2 створено з урахуванням щоденних потреб водія, пропонуючи продумані рішення для зручної експлуатації.
Максимальна швидкість становить 70 км/год, що дозволяє впевнено почуватися як у місті, так і за його межами.
Підвіска збалансована: спереду — незалежна, важільна, амортизатор, ззаду — маятникова, з моноамортизатором. Вона ефективно поглинає нерівності дорожнього покриття.
Завдяки таким рішенням керування залишається впевненим і приємним навіть у складних умовах.
ШАСІ ТА ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА
Надійне зчеплення з дорогою і передбачуване керування — результат ретельного опрацювання шасі та гальм у Квадроцикл SPARK SP200-2.
Модель створена з урахуванням особливостей покриття та передбачуваних умов експлуатації.
Спереду встановлено колесо 23 / 7 — 10 R з дисковим гальмом — ефективним навіть під час тривалого гальмування на високій швидкості. дисковый, гидравлический Ззаду встановлено колесо 22 / 10 — 10 R з дисковим гальмом, яке забезпечує стабільне зупинення незалежно від погодних умов. дисковый, гидравлический
У сукупності ці елементи гарантують комфортну та безпечну поїздку за будь-яких дорожніх умов.