Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару в будь-який час до його отримання, а після отримання Товару - протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Повернення Товару належної якості можливе, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови покупки вказаного Товару.
Клієнт не має права відмовитися від Товару, що має індивідуально-визначені властивості, якщо цей Товар може бути використаний виключно покупцем.
При відмові Клієнта від Товару належної якості Продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену покупцем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від покупця поверненого товару, не пізніше ніж через 14 днів з дня подання покупцем відповідної вимоги.
Для повернення товару Вам необхідно надіслати його за адресою Дніпропетровська область, м. Дніпро, Проспект Праці, 9
Для повернення коштів зверніться до нашого Офіційного магазину за адресою м. Дніпро, Проспект Праці, 9
Перед відправкою товару бажано повідомити нашого менеджера 066-66-777-12; 067-652-51-71
Повернення товару неналежної якості
Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який не здатен забезпечити свої функціональні якості через суттєвий дефект (наявність браку).
Покупець, якому продано товар неналежної якості, якщо це не було обговорено продавцем, має право за своїм вибором заявити одну з наступних вимог:
заміну на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий самий товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахунком купівельної ціни; пропорційне зменшення купівельної ціни; безкоштовне усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх усунення покупцем чи третьою особою; має право відмовитися від виконання договору і вимагати повернення сплаченої за товар суми.
Заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикулу) або на такий самий товар іншої марки (моделі, артикулу) з відповідним перерахунком купівельної ціни; відмовитися від виконання договору і вимагати повернення сплаченої за товар суми. Всі вищезазначені вимоги щодо повернення товару неналежної якості можуть бути заявлені у такі терміни:
На товар встановлено гарантійний строк — протягом усього гарантійного строку; На товар не встановлено гарантійний строк — протягом розумного строку, але не більше 2 років. Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважає, що виявлений суттєвий недолік є наслідком неправильної експлуатації товару.
У разі виникнення розбіжностей щодо якості або причин виникнення недоліків, Інтернет-магазин має право провести незалежну експертизу за свій рахунок. Покупець може брати участь в експертизі та оскаржити її рішення в суді. Якщо в результаті експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини Покупця, то Покупець зобов'язаний відшкодувати Інтернет-магазину вартість експертизи, а також пов'язані з її проведенням витрати на транспортування та зберігання товару.
Інтернет-магазин співпрацює з низкою виробників, які несуть повну відповідальність за гарантійне обслуговування продукції, що виготовляється
При заміні товару гарантійний строк обчислюється заново з дня передачі товару покупцеві